Sol Sol!

...som dom säger på the sims när de säger hejdå, men i den här bemärkelsen är det mer en anländande hälsningfras från ovan för     DJÄVULEN vad hett det är ute! Jag ska verkligen inte klaga, men det går åt solkräm och oljor för hela slanten. Känner en oroväckande brännskada på halsen. Det är lobstervarning igen!

Men lika bra att passa på innan man står och kokar sitt innanmäte i fabrikshallarna, där de där 40 graderna blir av varm plast och ångande maskiner. Man står som en apa i bur och längtar ut!

Igår agerade jag poolgirl och hjälpte till att sommarstäda bad och soldäcket. Ett efterlängtat måste då man porlar av svett och vill inget hellre än att bli ett med ocianen. Som den badanka man är tog jag initiativ och rörde upp lite löv till ytan genom att frenetiskt springa runt runt och skapa en helvetisk undervattenström. Mjao.

Nej idag har jag bokat för premiärdopp alá poolside. Jag planerar att riva ner alla de badkrukor som kommer i min väg.

Nu är äggamackan nere där de hör hemma och jag har dammsugit. Funderar på att gå ut och få dagens uv-strålning. Sen så är det ju fredag.

Fredagfredagfredagfredagfredagfredag och baklänges blir det gaderf.




Kommentarer
Postat av: Angen

absolut.

hör av dig så bokar vi in när de passar er att kika =)

ring elr skicka sms:0705174453

2011-07-15 @ 14:25:55
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!