wanna be in LA

Hej jorden som inte gick under!

Helgsummering:
Grilla och kinect skapar olidlig träningsvärk.

Nattjobb direkt efter söndagsmatchen i stöde city gjorde att hela vardagsrytmen kom ur balans.
Vi vann matchen och jag vann över sömnen som drog mig i örat hela natten.

Jag sov hela måndagen och var ett totalt vrak. Iockmed detta var jag uppe till 3 inatt och kollade på en norsk dokumentär om en dövstum halft hadikappad Fritz som belv beskylld för två mord. Han dog av hjärtsvikt innan han blev frikänd efter att en person biktad sig under ett dödsläger.
Ja nu har jag klargjort det!




Här ovan kan ni skymta mina slanggurkor jag odlat fram.
Appropå gurka så åkte Gurkan ut ur BB..



En person som verkligen
lever på gurkor är ju den här saken.
Kissie.se (ja i brist på annat så bläddrade jag genom hennes alster..men ja vet inte jag) Hon kör helhjärtat på mer gurka och mer meloner.


Nu avslutar vi med en låt som får gurkan att stå.



Aufwidersprechen!



Kommentarer
Postat av: Angen

Tackar!

hoppas allt är bra med dig!

2011-05-25 @ 12:32:59
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!