White Lion

HOJ!

nästan förlamad vaknade jag av att telefonen gick varm..
med en hes äcklig röst svarade jag lite efterblivet..

OCH DÄR i luren är petter från skidshopen skistar vemdalen!
gah..jag hann inte ens koppla utan surrade lite halvmesigt innan myntet gick i.
I vart fall så ville han ha mig på intervju i hudik vid 1..
image12
snabba ryck! och då menar ja snabba!
skaffa bil, klä på mig, skaffa sällskap..helt otroligt gick allting väldigt smärtfritt=)
Fick skjuts från mitt boende till city, där ja hämtade gamla vofflan, hämtade därefter carnbro som blev min följeslagare denna morgon:)
helt utan vidare for vi, och det var verkligen trevligt=)
I varje fall så verkar det lovande=) så i mitten av sep får ja reda på om man är IN or OUT!
hööh..

Väl hemma har jag sovit  som aldrig förr...den där aerobicen tog på.gosh..och nu är ja hungrigare än hungrigast..
mycket nu:D vi får se whats up..
vinden har vänt?!

ON TOUR! /marrry




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!