Officiellt Student!

KAABoooM!

"För jag har tagit studenten, för ja har tagit studenten...fy fan vad jag är bra"

Den dagen var man stark, 7/6-07 shiessses!

nu är man ute i livet...LUST FOR LIFE!

det är lite hemskt ändå det där med studenten..dels tappar man den gemenskap man lyckats bygga upp under åren..och man träffar vissa bara på olika fester..
typ

sedan så är man helt bortkopplad från det skyddsnät man hade under skoltiden..
man hade ett mönster..nu är man bara arbetslös och lite lätt misslyckad.

men ja tror jag känner mig så eftersom jag under de här veckorna efter studenten inte gjort något i arbetsväg förutom vedklyvning hos farmor.

ofta har jag flytt fältet och bosatt mig i byn, eftersom ja itne får ut nåt av att vara hemma..klättrandes på väggarna..
man tänker så man blir allmänt störd..och man lurar sig själv till saker som inte finns!
Studenten var underbar! inget annat..men ändå, väckarklockan finns där..och ringer ut att man egentligen inte har kommit någonstans..jag är inte utbildad ett dugg..värdelöst. Tur att man inte är ensamen

I vart fall så börjar jag i morgon på arbeitet..fy fan vad skönt!
ja ska bara tjäna pengar..leva i  "social tortyr"

för saker ja vill göra delas med tankebanor och känslor. vilket är sämst!
jag har verkligen försatt mig i saker som jag inte kan hantera många gånger..
men nu har jag bestämt mig..no more!


man måste ju leva livet som det är..jag är visserligen bara 18 år, och det är ju fan ingenting..
jag hinner ju..ja får sluta stressa fram.

jag vill ju vara själv, men ändå inte. det du sa var ju verkligen oväntat., men vad har ja väntat på.
egoisten. det ska man vara! 

man får väl itne tänka att man blir låst...för förr eller senare blir man ju det..funkar det så funkar det.. elelr så inte.

Iaf så drar jag nog til norge laters..tjäna kosingen..och eventuellt ska ja bli snutdjävel..
jag har kommit en bit på väg ändå!
haha..
hoppas edbergskan hänger på mig..:D

fader har anlänt..matdags.chip



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!