virusvirus

Ja Hej!
Jag har gjort ett litet smärre uppbrott från mitt sk bloggande. Det var mer eller mindre inte av eget önskemål, men när husdatorn började larma ljudligt och skärmen var full av oroväckande rutor gjorde jag precis vad vem som helst hade gjort.Jag avlägsnade varenda sladd ur burk och stickkontakter, i  en desperat  förhoppning att viruset skulle försvinna från min arma dator och lämna mig orörd.[!?]
Tyvärr så är det ju inte riktigt så. Trojan härsar vidare bland systemen och här sitter jag.

Farsan är på semester, det betyder billös. Ett enerverande tillstånd.
 Datorn var min vän, men som senare blev infekterad och smutsig.
 Jag är också infekterad på många plan, men det är ingen som i övrigt skulle dra nytta av mig.
 Alltså, utan dator under dessa jobbtäta och ensama stunder, inget social liv.

Därför for jag idag och införskaffade mig en ny. Jag är relativt impulsiv, Men å andra sidan är det mesta ganska relativt.

Igår jobbade jag extra. Och hela helgen är det plastpackning, nonstop.
 Inget Härnösandskalas för mig.
För att göra mina kommande stunder ännu mer förpestad så jobbar jag även 12 timmars helg nästkommande ledighet. Varför detta slitage?

Den 13 blev jag glasbankslaglig. Såklart var man på kneget under denna stund.
Jag tycker egentligen inte om födelsedagar.
Det är väl nu man ska betala för munmassakern, och alla sjukvårdskostnader får man punga ut själv..bara misär.
det känns som att jag inte längre får hoppa bland bollarna..



Hjortén och Topi var ivriga över mitt firande.





"Mitt i prick o jag bjur på öl!"




Mot sherwoodjobbet och vidare''

Adjö!/M



Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis i efterskott lilla gumman! =D

2008-07-18 @ 11:50:05
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!