Skrotomobile

Ja hej!
Jag blir lite besviken över att mina läsare har försvunnit från mig. Jag får väl hoppas att det är det stränga sommarvärmen som gör det. Det spritter i lysrörena och man måste ut i solruset.
Jag gjorde likadant idag. Tur man har kisspölen nära o bra. Fast premiärdoppet fick vara.
Min sömngångarkropp hade mest troligt slagit av under simmandet och jag hade sjunkit som en sten.

Av en händelse lovade jag bort mig som chaufför till en kille på jobbet.
Kul grej tyckte jag.. Innan jag fick syn på "vrålåket" jag skulle färdas omkring i(!!!)
Säger man Oldsmobile cuttlass 66 så säger det mig ingenting egentligen, säkert ingen annan heller.
Modellen är ful bara den.
Bilkraken hade någon sort rostspacklad lack  i svart, med vitt tak och huv. Fönstrerna gick inte att stänga utan tång.
Kardanen hade någon sort defekt och kunde smälla av om man inte var försiktig i gupp. Eller ojämn väg.
Det enda som gjorde den till något var V8 an..
Nej fy o fä.
Efter 40 minuter i cruisingkö, kommer vi äntligen ner till parkeringsområdet. Eller vi var på väg.
Då dör bilen, och jag vill bara lägga mig i bagageutrymmet och framlida.
Vi står i en brant backe, och bromsarna var halvtaskiga.
Ägaren fixar till bilen, men är rädd att gasen ska hänga upp sig.
Tanken att ta första bästa taxi hem var nära.
På nåt sätt fixade han den, och med kraftig skepsis körde jag återigen.
Idag försöker jag förtränga allas blickar och bittra kommentarer.
Tur att glösögonen var med. Hide hide hide.
Nästa gång sitter jag där bak, är odräglig och lyssnar på dunkadunka.
Tänkte lägga upp en bild, men det vore att gå över gränsen.

Åter till vardagen. Ledighet tills på onsdag. Ingen söndagsågren!
Ohyeah.




Kommentarer
Postat av: Elinenen

JAG har då inte glömt dig och din blogg!!!
keep wrighting! det är kalas när man ska fördriva tiden när-man-egentligen-MÅSTE-sitta-och-läsa-funktionell anatomi-och-biomekanik....

ses snart! KRAM

2008-06-01 @ 22:16:09
Postat av: Majk

Du får ta din trogna voffla nästa gång, den stannar aldrig! =)

2008-06-02 @ 20:46:58
Postat av: Lång och besviken

Det är väl inte så konstigt att dina läsare sviker dig, du har ju i princip slutat att kludda in dina dagsturer. Skärpning, på hög nivå!

2008-06-05 @ 14:31:33
Postat av: Siwert Öholm

more nude pics plz! (:

2008-06-05 @ 22:53:02
Postat av: M

Jag sviker er för att inte dra ner kvalisorten på min sk blogg. Det vore skamligt.

2008-06-10 @ 12:02:04
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: M

Ja du siwert, är du helt säker på att du hittat några i min blogg tidigare borde jag inte göra dig besviken. Just för tillfället har min rygg fjällat sönder och ser mer ut som en darttavla.

Jag återkommer med mer naket vid midsommar, känner att det kommer bli ett djävla drag! fridens liljor

2008-06-10 @ 12:04:02
URL: http://maryon.blogg.se/
Postat av: Lång och förvirrad

Så du anser att HL-Display inte står för kvalitet? Att det inte finns tillräckligt där att göra som du kan dela med dig av? Ja just ja.. Du jobbar ju på formen.. FnIzZ ;)

2008-06-10 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!