wicked witch




Jag kommer

inte få nåt i år heller. Påskägg alltså.
Jag hade helst velat haft en stort jävla as til ägg. Som ett strutsägg..eller nåt mer makabert. Önskemålet på innehåll hade nog lutat mest åt alkohol, men om ja skulle sväva ut lite mer så hade det såklart varit en solresa på obestämd tid.
Jag känner mig hyffsat blek i skinnet och med det här jävla anusvädret får man ju lust att bara göra ett stagedive från balkongen. Fast planer på lite sol är på ingående. Australien står på kartan.

Något jag diskuterade igår under ett samtal var, bland annat, att jag svär så fruktansvärt mycket. Det har kommit att bli minst en svordom i varje mening. Även om den är kort. Motparten har en tendens att ogilla detta, så jag försöker att komma ifrån mitt vulgära beteende. Man kan väl säga att det gick sådär, jag föll pladask direkt efter vår deal och levererade oförskämt många lines på en gång. Detta gör mig lite stressad..ja menar hur svårt kan det vara? Orutinen gjorde mig till ett offer, och nu kommer jag straffas. Vi valde såklart ut något förnedrande. Jag är lite smått fundersam över vad jag ska få genomföra.

För att inte skrämma livet på de som kanske tror att min OldPaps gott och dött, kan andas ut. Han hade någon liten hjärtfnurr, igen, men är numera tillbaka i verkligheten.

Nu ska jag äta lite fiiiiessssk.

knorr/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!