Aktuellt

Jag ger upp! Jag kan inte vända på dygnen. Nu är det för sent att ens försöka.
Som om inte det vore nog möttes mina ögon av diskbänksfasan när jag väl klättrat ur påslakanet.
Det var faders tur, men han lyckas ju på något sätt alltid slingra sig ur situationen.
Odören av skärt gammalt ägg slog mig i anletet och förra veckans matlådor stog och väste med innehåll som hade former bara en mamma kan älska.
Groteskt.
Hetsdiskning på hög nivå. Och den där kastrullen med inbränd mjölk i ?! Satan i min byrålåda.
Ingen diskmaskin i världen hade fått den ren. Tur att man är förbannat envis och med händerna likt russin blev den åter skinande ren.

Det där träningskortet på etic har mer eller mindre legat och skräpat under sängen. Jag får magsår av bara tanken. Speciellt när jag helt utan vidare investera i ett för 300 pix i hopp om att beachen 08 skulle slå gnistor. För att vara efterklok hade slantarna varit mer användbara nu, i min oglassiga vardag.
Men, eftersom det inte går att retunera ska jag idag ta mig tillfälle att faktiskt stämpla in på etic, med en liten lätt putt av edberg.
Ryggen värker, hjärncellerna likaså.

Imorgon jobbar jag 14-22, Fredag 11-17. lördag 19-07.
Jag tror att jag ska klämma in ett litet bärstilfälle mot fredagskvällen.

solong! / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!