övertrött

Sådär.

Jag har diskat lite. Sprungit omkring naken.
Fick ett skitsvar av försäkringskassan, så jag blev mer grinig.
Åt fisk.

Skulle iväg på core klockan 1730.Eller pump 1810.
Jag var inte på någon utav dem.
Kom dit vid 19 tiden lagomt seg i kroppen.
Gjorde lite övningar och tyckte jag var duktig.
Klaesson skickade ett jämrande sms att mina dosor låg och pyrde i hans fordon, så jag gjorde en
snabbvisit på formen för att hämta dom.

Det jag skulle komma till var att jag har tankar på att färga håret.
Mörkt.
 Som jag alltid varit.
Jag tror fan jag haft alla nyanser som finns på kartan.

       
      

Fett och okammat, så får man till finfina kulörer.
Nu ska jag skrida till verket för att imorgon ångra mig.
Orangetott är nåt jag inte provat så grovt ännu.
Det finns ju alltid risker!

Hejhoppgummisnopp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!