som en böld i röven på hela jävla etablissemanget

Tjo!

Hårsäcksbehandling av machmouud

Vilket redigt jävla anusväder. Hösttakterna sparkar in och det flödar från himlen.
Men man borde väl ha vant sig.
Om 5 dagar åker mina lekkamrater. Något som gör att min aptit tilltar och självömkan tränger sig på.
Jag ska väl nöja mig med att ja fått lite mer jobb.
Men det är itne samma sak som på mitt old skift.
P2. Dom gamla banditerna.
Förutom allt ovanstående minusvärderade ting, håller trastnäbben på att få sig en influensa. Den är rivig och börjar bli trögsvald. Bara skit med avföringen.

Som ett ljus i mörkret så har jag äntligen övertalat fader på en suntrip.
Jag kommer inte ihåg hur många år jag har tjatat och gnatat.
 Tvättat hans kalsonger och handtrimmat grusgången från ogräs med bara nävarna.
Äntligen får jag någon sort respons för min nedvärderande möda.
Turkiet kommer det troligtvis bli, då både jag och far är för bekväma att åka från någon annanstans än midlanda.(dettur=direkt)tumme upp.

Det kommer bli en vecka av groteska Turko- sapiens, som ska försöka göra kroppsangrepp med deras håriga lemmar.
Suspekta maträtter som antigen ger en kräksjuka eller dyngdiarré.
Men jag räds inte.
JAG SKA UTOMLANDS.
Ja skiter i att glamourösnivån är ungefär som en överkammad flint, jag behöver en resa.
Sol, bad ev en del alkohol.

Först på tapeten är en vecka i byn. Den årliga älgjakten drar igång,
Och som vi alla vet betyder det svettiga bonnläppar i surstövlar, hängande underkäkar och diskussioner om pass samt vem som fällt det mest betydande djuret
Såklart är detta mixat med en hel del brännvin( för att göra sig av med vispande pipor) och ibland livliga munhugg om bäst hund/ bössa.
En mysig tillställning när samhörigheten är som bäst.

I said gooday!




Kommentarer
Postat av: Mike

Jagar du?

2008-09-02 @ 17:50:08
URL: http://www.nightlife.se/pettsony
Postat av: F.D Gremlins

Ah.. hamam! Där på de hala plattorna har man legat utfläkt till 25 andra turisters beskådan. Riktigt hög mysfaktor. Ett tips från coachen - tejpa fast troskanterna med dubbelhäftande tejp innan mahmoud sätter igång.

2008-09-02 @ 19:48:17
Postat av: M

Ja, jag har målat upp en del otäcka och makabra scener. Jag antar att dubbelhäftande är den minsta åtgärden innan man kliver på.

Kanske gärna våtdräkt som senare också fungerar som "kroppskrage", när han väl har utagerat turkiskt kroppsvård ala brytben. Hört att det kan töjas där det oftast är otöjbart..Det kan ju visserligen också ha sin mysfaktor.

Turkland here I come.

2008-09-03 @ 13:11:11
URL: http://maryon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!