En apa som liknar dig

Afton!

Pannknack och en täppt näsa. Varifrån kommer det? Kanske beror på nattvandringen i helgen, vad vet jag.
Det har i vart fall hållit mig nergrävd i min barack mest hela dagen.

Nu börjar dom gamla anorna ta vid igen. sovaignorera, databesatthet och motionsvägran.
Men jag tänker inte låtas manipuleras ner i det träsket igen. Icke!

Igår var jag till Af, fick hundra direktiv och papper. Moment 22 system. Hoppas kan man ju börja med!
Nånting jag också hoppas på är att jag får lös en sista minuten biljett till uppsala!
Annars kan man ju hälsa hem.
Usch! så motsträvigt allt är just nu. Jag vill ju till kvalborg och glassa omkring i min snusmumrik outfit. Pipa skulle jag ha också, och ett fiskespö.
Men just nu verkar allt faliera om inte pappa vill dela med sig av sina resurser. Vilket jag betvivlar eftersom vi rykt ihop för många gånger för att jag ska kunna flörta till mig nåt!
"djävla oflyt hela tin"..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!