Ica praktikanten

Alldeles nyss var jag skitsur. Eller riktigt nere bara.
Jag har iaf handlat eftersom jag hittade en pengagömma i ett par brallor.
Handlade blandannat vindruvor och nötter. Båda har jag tömt efter en släng av hetsätning.

Åter till det sura.
Grinig satt jag här och tuggade i flera kilometer i timmen då jag får syn på
icas reklam. Den nya där dom avancerar och tar in en praktikant. Jerry!
Den är ju bara så bra!
Det är så jag ser ut när jag kommer på "fest" i byn.
" vad gloor ni på har ni aldrig sett en praktikant förrruuuut"
(Jag lämnar ganska snabbt walkover i just den tillställningen..)
Nåväl reklamen fick mig att vända från dödsle till fnissigt seg.



Nu ska jag se lite playa del sol.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

så jäkla bra! men playa del sol har jag avböjt att titta på sedan den där jävla dockan kom tillbaka sotig och bränd. jag kollade på det en sen natt och är fortfarande ej helt återställd.

läs mitt svar på bloggen. (nr 2346996)

bajbaj syssling! (vi är ju sysslingar!)

2009-10-21 @ 12:52:15
URL: http://storasysterfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!