stenen är rullad

Oh denna dag!

Det snöar på i vanlig takt, och jag sitter inne och nöter betapet. Igår fick jag en rullning när jag skrev passage och inkasserade en sjuhelvetes massa poäng.
Men eftersom jag har en lättare fördröjning i tankeverksamheten förlorade jag ändå på grund av för lång betänketid.

Idag har jag ringt och sagt upp lägenheten på riktigt. För dom verkar ju inte ha förstått det på östersundsbostäder. Jag ringde även till radiotjänst och sa att jag kastat ut teven genom fönstret. Bara därför måste jag betala tillbaka 350 kr. Förbannelse.

Ja som ni ser har jag ett väldigt stimulerande liv för närvarande.

Nu måste jag planera mitt nästa kast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!