Fy fan vad snygg du är när jag är full






Helvetiskt ont i vadsystemet. Men träning blev gjord. Tvättmaskin nästan gjord, eller köpt kanske. Men den återkommande tidsfristen blir tvättmaskineriet inhandlat imorgon. Finns väl trevligare ting att lägga slantarna på, men det är ju även trevligt att inte lukta fjärt och svetlanaibland,  utan att dofta aromer som något ur Edens lustgård.
Tvättstatusen är under kritik, och det passar inte min livsmelodi.

Nu ska jag få höra melodier ur Lisa och Lins nunor, för ikväll blir det avsked från mina pluggkvinnor som kommer åter när snön lagt sig.
Surt sa räven.

Farewell




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!