50 days to go..






TjoflöjT !



nysprungen, eftersvettningar, vattenbehov..ungefär så skulle man kunna summera min situation just nu.
Träningen som tog knäcken på mig, men bara nästan.
Det är ju så typiskt att det skall tränas så fort det är nåt väsentligt på kartan, nästan, viktigt!
Idag är det ju nämligen 50 ynka dagar till studenten. Kanske en lite abstrakt känsla, men det står så i kalendern.
så deså.
I vart fall så befinner sig mina kompanjoner i fagerviks vackra lansdskap o grillar massa meat & dricker gott! Jaha ja vad gjorde jag?! jo självplågeri på westhagen i två timmar. Är man dum i hividet?! yes indeed-
well..just nu hägrar duschen och några kalla muggar h2o. förrådet är tomt!

Dagen som varit har från morgonen gått i olyckans tecken. Började så rart med att peta ut min kopp med hot coco, obs! den var HOT. Hela bordet, golvet, inklusive mig själv var täckt i Oboy, och han på förpackningen bara hånlog fint åt mig! så typiskt.
Dock har ännu inget drastiskt eller allavarligt inträffat i min vardag, det skulle ju kunna ha varit så att ja avrättat något rådjur på vägen hem, eller tappat bort nyckeln till min bostad, varför inte dött på träningen?
nåja ännu är den inte över. När man vl kommer till grilleriet får man väl nåt köttben ihalsen i behöver räddas med heimlich manöver..

Tacka gudarna att ja snart är klar med min färgblandningsmålning på bilden...den har ju bara tagit flera år!!! jävla påhitt. den som inte kan skilja på varma o kalla färger är ju helt fläng!
i vart fall så är den inom kort ferdichhh!:D
På matrasten drog jag en tur med kärran..i brist på annat. For en sväng och insåg att ja inte kan vara kvar här längre, jag har verkligen växt ur den här staden. bort bort bort.
Varje gång jag passerar my brown house ser man en förändring..
det gamla blomstrande äppelträdet är avsågat och ihop kubbat, helt väck. No apples där inte. jävla natur massakerare! samma med våran vildvuxna häck som pappa i flera år skött så exemplariskt är nerhugget. Det ser så kalt och otrevligt ut. man kräks ju! vadå har dom problem med växter, dåliga gröna fingrar eller vad är det frågan om.? Man blir rent förbannad!  well, återigen det är ju inte mitt hem längre.
suck.

Träffade Thomas idag också..längesedan se sist som sagt. Alltid trevligt och göra honom sällskap på alla hans upptåg. For innöver city för att hälsa på marcus. men såklart skulle karln åka o jobba.
home again, and school!

Nej nu är det bäst man agerar, ja börjar frysa nu!
dysch here I come!=)
HavEAnicEOnE! / marrry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!