Mr Mr...








Hoj!


Yesterday blev som sagt kalas för  vissa andra inte. Med min slitna lunga tog jag en varmdusch en längre tid.
efteråt drog jag kosan mot hawkans tillhåll. Jag möttes av en nintendonötande lätt berusad publik..
väldigt inne i en svår bana, av dom olika OHnej ljuden att döma!
Dom verkade haft det trevligt med grillningen iaf..

Jag bestämde mig för att åka till festområde två, som var på spånkullevägens glada nejder. Totte house and Edberghouse.
Där fanns fler rockande studenter..det jobbiga är väl när man själv inte alls känner sig sådär glad och rusdryckshäftig.
Jag och Eva ,som blev mitt följe, kikade ner till edbergskan också..
Några brudar och galna spritlekar möttes vi av. klass!
Kvällen blev som den blev, åtminstone slutade man inte bakis.

Dagen som följde blev en missad engelskalektion, i ren rebellisk vilja.
kom lagomt till Laserhalls sammandrabbningen.
Idag var inte min dag, min ramboanda hade försvunnnit och man checkade in på en näst-sist-placering..
hah..

farsan kom även hem en dag tidigare, vet inte om det var bra eller dåligt. Hade nästan fått lite Eget boende feeling..men den trenden bröts ju nu..jag får åtminstone mat serverad idag då..
Det har växlat från sunshine till snöblandat rain! gh, NEJ
hade sett fram emot lite mer sommartecken.
HEARTBEATS!

Jag känner hur allt bara slår tillbaka i ansiktet mot mig..jag vet verkligen inte vad ja ska göra..vet inte vad som är rätt eller fel.
så fruktansvärt onödig. Du behöver nån som är bättre..
Hur jag än gör så slutar allt på samma sätt..
det känns...förjävligt.
är jag så kall? jag vill inte men kanske blir så ändå..
omsluten av panik, i försök att bara vara,,
förlåt, men är Du bara Kär i kärleken?
frustration..


Thoughts on the Sublime / mB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!