Satisfaction.



...Ja faktiskt..
i plånboken för en stund.:D
Igår haglade det in lite välbehövda extraslantar. Fräsigt tänkte jag.
men när jag gått igenom mina diverse planer, så kommer dom inte att vara kvar i mina ägor länge till
Ja menar, såhär i studenttider så är det så himla mycket krafs och måsten
Det är Balen,..

Jaha, som tjej krävs det då balklänning(köpes/hyres)
matchande skor, assecoareer..
Håret skall puffas upp till något som ser bra ut i 15 min..naglarna skall sågas o formas..
även ansiktet skall spacklas på i matchande toner.GAH
Sedan har vi balspriten..inget hb där inte...alltså en hel del minus i kassan..
åå..sedan har vi balmiddagen som kostar sisodär 350 spänn..GAH
Självaste studenten då?..ja fortfarande behövs det några liter sprattelvatten att förgylla dagen/dagarna med..
Sedan något propert att ha på sig på då man stiligt stegar ner på trappan(grytan ja)

Jag har också inhandlat ett par fotbollsskor..som kostade 1600 spänn..mja..det vart lite billigare..
men fader skall ha sin andel..JAHA
Sedan har vi ju den uteblivna ortopedtiden 300 kr..
MyohMY
jag har säkert missat en del..men som sagt..det är många utgifter och för få inkomster.
HYsteriiii

jag som hade planerat min lilla pengagåva till en ny mobil, alternativt en digitalkamera..
ser tungt ut!

I WANT MONEY, and a sommarjobb.
kissout! /MAARRE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!