Valborg.







en icke så
efterlängtad dag, som återkommer på varje veckas början. Den tragiska måndagen.
Döende trött så slingrade jag mig med ursäkter att det var okej att stanna hemma idag. igen:/
varför lyssnar jag alltid och aldrig på mig själv?gosh. men varför ska alltid våran skola vara i bruk när tamefan ingen annans är det..dåligt.
Sitter i tveksamheten om jag ska jobba idag eller inte..det är ju sista ju, men ändå.. Har ringt tre gånger nu för att avboka jobbandet , utan svar Är det ett tecken att man ska ut ikväll elelr vad?
hm..men ja vet ju hur det blir. Och just nu sitter ja och är hur osugen som helst.

Igår gick serien av stapeln..Färnäs blev första motstånd..nykommlingar i tvåan btw.
Vi knäckte dom med 2 mål..en vinst är en vinst. inte så mkt bra på plan dock.
skönt. Det känns ju iaf härligt med en vinst i kassen efter starten..nu kommer det gå bra=)

I fredags var ja på tillställning på ön, skönt o komma ut lite. kanske suget efter bärsling blev för mkt..hah..åtminstone så är det acceptabelt idag:P
 Lördagen hängde ja med anna och edbergskan..trevligt att få lite tjejumgänge after all. Lite snick o snack, chirre och spriit.Men man var riktigt foglig, eftersom matchen var på söndagen.
Så att.höh

Förvirrad som få, igen.herregud

Sitter just nu o laddar hem massa freemusic..försöker hitta nåt nytt.
less på allt gammalt
kom med nåt nytt god damnit!
release me! You think you know but you have no Idea

spank!
/marylouu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!