what to do

Haj Haj!      





Med lite..

lätt desperation gör jag väl ett nytt försök att få ut nåt vettigt i nån sånhära blogg grej. Det värsta är väl att alla får till det så bra och  Inte jag..
Lägenheten ligger öde idag. det är så förbarmat kallt att knogarn är blånade o stela. Skulle ja stö mig på näven river man väl upp ansiktet och jag fryser ännnu meraaa.


Att jag har tråkigt gör ju inte saken bättre..alternativt inte heller att vit tvätten ligger blöt och har en vill-hängas-upp-attityd!
jeklar.

inte visste jag att det skulle vara så mkt jobb att vara ensamstående för ett tag. Fast det känns ju onekligen skönt att ingen fräsig farsa säger vad man ska göra ( PRECIS när man ska göra det) jag tror han gillar att reta upp mig på det sättet!
jag menar, det finns vissa saker som irriterar en så mycket att man bara vill klösa ur deras fördömda blåknoppar til ögon! det finns många exempel.. just nu kommer ja bara på några där fader är involverad så ja låter det vara..

klockan är nu 20.23 och jag börjar bli hungrig ...igen,....mat mat mat mat
finns det nåt bättre! ( alltså jo ja, men nej..)

Appropå... gud vilken färglös kvinna jag är. inte färglös i den mening att jag är vitare är ett lakan j(jag solar kontinuerligt, dock endsat inför balen), inte heller så att jag menar i den antydan att jag oftast klär mig i svart.. men jag är nog bra tråkig. Kanske därför jag söker spänning i allt i min omgivning.
gah, depressing! så vill man ju inte vara.
jag är aktiv men färglös.vilken tisdag. sånt vill man inte komma i underfund med.

well..sitter förövrigt o väntar på pengarna som snart ska rulla in, då menar ja ju färmst bergmanska stipendiumet, som vi rika här i omnejden får, inte ni stadsbor! mihiii
vi är inte bara rik på sprattelvatten här, tydligen ville någon förenkla vår vardag med lite cash ..4000 lax i år! wioeee




VILL HA LISTA:
En ny mobil , gärna den nya trådsmala silvriga sony ericsson tack!
ni vet den som är med i reklamen och det poppar upp ett sms" Grattis på årsdagen" cutee!
Ett nykokt ägg, fy farao vad gott! det är ju iaf billigt.
Ett bättre förstånd. jag vet ibland inte vad som flyger i mig tills det är försent.
Ett jobb, gärna välbetalt, lite o göra o trevvlig personal!
En kattunge..jag har tjatat o tjatat. och letat på blocket sedan december..( då det förutom var döden på kattffronten, det är nu hanfräsarna är ute o sprider sina avkommor) Katten ska vara en hane, gärna lite långhårig, absolut inte helsvart, och bära namnet Frank efter, kents låt frank..han som fångar sparken med huvudet ni vet.. namnförslag kan tas emot..
En studentklänning, vart finns dom?! det känns som jag är den enda människan i studentvärlden som inte varit noga nog, att hitta mig en klänning..speciellt med 50 dagar till godo imorgon!
herregud. samma sak med balklänningen, helst ska man vara ute 1 år innan! ( dock är den fixad, pust)
En bil, ge mig vad som helst, häst med vagn, eller moppecar! jag tar det. Jag börjar tröttna på att köra omkring i vofflan som drar mer än 1 liter milen vid marre-körning. sedan så får man krypa o be på sina bara knän för att låna den! herrewgued. nädu, en lite nissan micra eller något annat ickekrockvänligt vill ja ha, bara den kan toppa 90, drar lite, har 4 dörrar, och är allmänt billig och ful!

10 favoriter:
Färg:
grûn
Mat: papa- , skräp, o& farmors-MAT
Band: The shins,
Film: har så många..
Bok:  hon in africa..heh
Sport: Fotboll, som i selånger fotboll
Årstid: vintertid med snö, sommartid med sommar
Veckodag:  förövrigt är lördag greht.
Glassmak: vanilj med chokladkross tack!
Tid på dygnet: 20.59

9 för tillfället:
Humör: nedkyld
Smak: smakar oborstad gom, damm också..
Kläder: några militärinspirerade knälånga braller!! barefoot , rosa linne, vita pantiess!
Bakgrund: hälften söråkare hälften surjämte!
Nagellack: nypolerade nails med lätt rosa, (resten av nagelacket ligger på min säng, som förövrigt var nybytt!)
Tid: gärna mer
Omgivning: stillsamt, med lite srah brightman i sptesen, sitter i pappas sk, sovrum komb, datarum!
Irritationsobjekt: timråbo, som måste ha så sjukt kallt i sina skitbostäder, vafan betalar vi hyra för?!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Jill, sandra och jeanette
Screen name: hah vadå?jag titlade mig som super_marre på lunar..
Husdjur: kissemirren sara, som då var spinkig och undernärd liten bondkatt(..är idag övergödd och lite debil)
Piercing: hmm..nångång i sexan fick ja tillåtelse att självplåga mig för första gången. två hål ..i örat! inte väggen:.
Förälskelse: tror han hetter robin..på dagis..
Musik: I regel iron maiden med deras killinginfluerade verser! hah
Bil: gamla bettan, vit-rostig volvo med modell 240 kombi. fy , saknar den fortfarande!
Kyss:förr kallade vi det för pök

7 senaste:
Cigarett:
men nej, måste ja erkänna att ja tog ett enda bloss på lagfesten i lördag..miiih, i övrigt är jag anti! helt ärligt.
Mat: gärna farmors..
Dryck: vilken färg är mjölken, vit!
Biltur: förn några timmar sedan, var o köpte en kycklingburgare på INez,
Kyss: ja jag måste ha fått en kyss rakt på ögonbrynet,det är alldeles blånat!
Spelad låt: arctic monkeys- you probably couldnt see for the lights But you were looking striaght at me
TV-program: Hundra höjdare, yesterday..LEIFING hahha 

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: jag o farsan stöter på varandra i regel varje dag..
Brutit mot lagen: jag brukar faktiskt be någon överåldrad köpa goodricka åt mig!
Blivit arresterad: nej, bara i min dröm häronatten
Badat naken: nudebath, jawohl
Varit med på TV: ja varje dag
Kysst någon du inte känner: mest troligt

5 nej tack:
Kläder: helst inget med massa gräsliga paljetter annat glitter o krams
Mat: allt på burk
Musik: *tecno näeeee!
Dryck:ciderooo är blää
Personlighetsdrag: falsee

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tränade
Du kan höra just nu: sunshine for you...nanan
Du inte kan leva utan: love peace and understanding
Du gör när du har tråkigt: äter mat i väntan på nåt överraskande, eller pratar i telefone

3 personer:
Du kan berätta allt för: eva, sandra o far
Du tycker om: farmor, far och min katt
Du inte gillar: hm..den där jävla skrikhalsen på extreme housemakeove,stryp han snälla!
tomten, eftesom han ljuger för mig om vad ja ska få i julklapp. katten som bet min katt..

2 val:
Kaffe eller te: te, tack!
Vår eller höst: vårvårvår

1 önskan: om man skriver det här slår det ju aldrig in... HEHEhehEHehhehehe


äh det får vara nog, man vill ju inte vara för kravfull!
det mesta är materiella ting, men det skiter ja i, det är ett sånt samhälle vi lever i! sådesåå
nä nu har tvätten väntat nog.
got to go!

adjöeeee/mary is ON no i mean OFF









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!