Those dancing days!

Toudilooo!

gud, jag är alldeles seg! som en gammal ostkrok som legat i påsen för länge.
Andra dagen i rad som jag "hängt" på etic och tränat.
jag är mör i alla mina lemmar.
det verkar ju vara nåt man ska vara glad över.
heh!
2 veckors öppet hus..och när det är gratis passar man ju på!höhö
försöker träna bort den envisa kikhostan jag dragits med ett tag nu.
Förhoppningsvis är jag på banan på fredag!

Igår fyllde alvågen år! oturligt nog dök jag upp just i rätt tid för smörgåstårta, då magsäcken redan var packad med mos och farmors biffar!
CRAP! haha..linus snålade i vart fall inte.." skämms man om man tar en sånhär bit? ..här då? Nej nu skäms jag !"
haha, av patriks 10 kg tårta blev den en aningens mindre efter linus attack..vi fick ta tårtbiten med spade.


image11

äntligen har lite visioner blivit mer än bara tanke..LIn berättade att norge står på tapeten för henne o kissi i höst..något som verkade som en dröm för mig=) åker dom, far ja garanterat med!
har snackat med en polare som bor där också..sedan hade kissi en del contacts..
det får bära eller brista!
appropå det, så ansökte jag som sässearbetare i vemdalsskalet/björniket också...
av en händelse blev ja erbjuden en kåkplats där uppe..så boendet verkar vara kirrat..(får man hopps iaf?)

sedan om det skiter sig funderar ja starkt på ramundberget..=) men som sagt, thats only mindtricksplaying.

En sak som är bokad, är utlandsresan jag suktat efter hela bedrövliga sommarn..
antagligen Turkiet(ungefär som hjag inte tjatat tidigare..hmmmMORR)
hah, verkar som jag fått med mig en del resacomprades också:D
ungefär hela mitt lag, som likt mig inte kunnat fått rest längre än till stan pga av matcher och träningar..
så det ska bli SKÖNT!

nej nu blire dyschen...

swettt/Mary



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!