Unemployed

-TJOHEJ!
ja som den vackra titeln lyder är man nu helt utan inkomstkällor..mina 8 veckor på tallnäs har kommit till sitt slut..
det är skönt samtidigt som jag är helt solo på dagarna, då alla andra är så duktiga o kliva upp kl 6 !



Veckorna i kort har varit väldigt väldigt sega..men det kommer bevisa sig vara värt det då kulorna rullar in, närmare bestämt på måndag MIHIHIHI
sedan grinar man ju inte heller av att man fått skatteåterbäringen...5700 LAX
jag är det lyckligaste människan på jorden.

fast jag är väldigt snål, vad är det för fel på mig..ja kan inte ens köpa en liten festis för 8 kronor utan att det ska ta emot..höh.

Det som stör mig väldigt mycket just nu är dels att fotbollen går skit( ja, jag är en fotbollsfjant), och jag känner mig som skit..
har mått som nåt överkört i snart 4 veckor..kämpat med en jävulsk urinvägsinfektion och ätit antibiotika...
inte undra på man ´känner sig lam.,jag hoppas på en vändning.
helst inom allt.=)


nu är jag hungrig..goobye
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!