back on track!


TJohooo!


Titta vad som kom upp när jag sökte efter Happy Birthday..mhihihi
image8
Äntligen är
man på benen igen! eller ja dom vill gärna fälla ihop sig när man går..
Var på träning idag..den första med laget efter en tids vila.
Man var allt annat än hurtig.
Mensvärk, fotskav och lagom träningsvärk smärtade medans man tömde ur sig det sista under dagens pass.
men skönt är det ju alltid efteråt, i tränings syfte iaf. Mensvärken är densamma..BLUBBBBBB

Dagens A1 pass gick skonsamt, och snabbt genom..
Marianne och jag nörjade på morgonkvisten, radarparet. skönt att jobba med henne..lugn o sansad fast på samma nivå som mig.
hehe:) synd att hon gick på semester idag bara.

Jobbet fick idag också besök av mitt lilla tillskott..Luddis!
han fick snällt följa med mig på arbetet och vara där tills lunch. Gick häpnadsväckande bra ändå..hoppade och struttade bland gamlingarna, väjde för en och en annan rullstol.
Sedan kom hela husets personal och skulle gulla med honom..haha, snacka om att han är  härdad min misse. Bra det, inga jävla feg fräsar här inte.



Nåväl, imorn fyller
jag minsann år. Dagen den börjar så glatt klockan 6 50 på arbetet igen..men sedan är jag ledig i helgen:D MJAU.
Söndagen blir ett löp pass med laget, kl 9 30 i bergsåker. (minne som en guldfisk!)
som därefter följs av en tripp till tynderö..med lite bad i Oxviken, om vädret tillåter..samt femkamp och grillerier. trevligt!=)

Hoppas det blir nåt hos Annie imorrn:)
Nu ska ja njuta av kvällen..och invänta helgen!

hojhoj!!! //////MARY!

song for today:
MEW- Special



Kommentarer
Postat av: Sessan

Grattis i förskott! hur mkt fyller du??? =)

2007-07-12 @ 20:31:37
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!