change your heart

Tjoflöjt !


image9

Även den här fick jag i present av mina påfåglar till vänner..


Ännu en helg avverkad! ..
helger som man under hela veckorna bara går o längtar efter. Sedan på ett nafs är dom över, och man har näst intill inte gjort något vettigt. Nej mer helger till folket!

Fredagen, otursfredagen, dagen som man 19 år tidigare kom skrikande ut i världen. NICe
Jobbade som en häst tills 15 20 då äntligen veckans slit var över...för ett tag.
Min födelsedag, firades i ensamheten i tallnäs, tills vid kvällningen man tog pickopacket till moder där det bjöds på glass o earthmens..trevligt. Som vanligt var seden att leta paketen, och fortfarande kände man sig 6 år gammal.
Kvällen fulländades med lite silvikaka bak..som jag senare stoltserade med dagen efter då farmor antog boningen.

Lördag, klev upp sent! fader ankom med farmor i bagaget..
man blev firad..tillsammans med förkylningen som kom som ett brev på posten.
JAg hatar att vara sjuk! det allra sämsta kommer ur mig då..

Vi var en tripp till mammuts tempel..med andra ord IKEA.

Söndags läger härade dagen därpå..man vaknade alldeles förstörd och funderade på hur det skulle ha varit om man låg kvar i söngen istället för att ha sprungit runt i bergsåkers nejder.
I vart fall så sprang jag ju. Det pissade lagomt på oss, men efteråt var man våt och tillfredställd.
Vi fortsattte träningsdagen i Tynderö, i Håkans stuga vid havskanten. nästan i oxviken. Det blev grillerier i massor, kakor, och läsk. Det var nästan så att vi åt hela dagen igenom..
Det annordnades tävlingar med olika luriga moment.
dom vi tog hem var iaf kanoten, och spikslageriet:.något som jag kan känna mig stolt över:P
att vi sedan förlorade boulen, frågeslinga och strandfotbollen..som sagt oviktiga delar:P
Man var redigt mör vid småtimmarna, och jag borde ha sovit mer.

Dagen därpå, for fader och famor igen..Vidare ner mot Hälsingland på en liten semestertripp.
vilket lämnar mig i ensamheten igen. men det är ju vardagsmat nuförtiden..
måndagen var jag ledig..prisa gudarna..
men igår jobbade jag ett kvällspass..men det flöt på..jag kan numer allt om familjen björk..så jag kan korsförhöra Rickard vid behov:)
Snabb och smärtfri dag på jobbet.

Helt oväntat så kom alvåg och krills upp till 59: an,
med en näve luriga presenter blev aftonen riktigt trevlig.
Gömda i presentpappret fanns de saker som bara krille aoh alvåg kan slå in.
haha..låt oss säga att det var med skratt man öppnade dem. och vaihelvete ska man använda en ipod attrap till?:P
tack iaf:)

Nu sitter jag bara här och väntar på arbetet..pust.

på återseendeeee
mjau/M



Kommentarer
Postat av: sofia

det va värst vad du blivit aktiv kompanjon! Det trodde jag inte om dig

2007-07-19 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!