den 10 juli!

HEJ KANIN HEJHEJHEJKANIN!



valsjöbyn

Gud vad hemskt blaskig min blogg blivit, från att ha virt dödspetig på all layout till onödigt allmäntvetande.
inte bra.

fortfarande sitter man solo i lilla lägan på prärien (snarare 3.an i tallnäs) Ännu en dag på arbetsplatsen, och ja gör inget annat än jobbar. tragiskt men ändå så var det ju liksom planerat så.
Har jobbat kväll dom här två dagarna, vilket gör att man vänder totalt på dygnet. Börjar ju 2 varje dag, vad gör man fram till dess..jo ligger som en säl i sängen och väntar. Det är totalt meningslöst o göra nåt annat, fastän ja känner mig rejält onödig som ligger där. Kattekissen väcker mig olagligt tidigt varje dag..vid 4 eller 6..en riktigt hårig väckarklocka.

idag, tisdag,,samma slentrian..det regnade som spön i backen idag igen, och jag tror moder natur har tänkt ta död på alla smålänningar. Där är det massivt med vatten. peppar peppar, här i norrland klara vi oss skapligt..förutom dom som ligger i sängen och inte vill springa.!?

Träningen har ju som sagt dragit igång, och vetskapen att ja missat två träningar gör att ja får magsår!
ja kommer vara säckigast nånsin när man börjar löpträna, och inte nog med det så trilskas halsen igen..MORR..Bicee!

En grej är ja lite små stolt över, mitt eget skapade kokeri såhär på kvällningen..:
hungrig som få slängde man på lite klyft pärer och drog igång ett currykorvkok..
sucess!! eller så var det jag som var så hungrig att även luddes kattmat hade dugit. Nåja, att jag ens tog fram kokboken var ju ett under..

Fader, sitter och lirar poker i en stuga vid norska gränsen (valsjöbyn), åker båt och fiskar. jag blir så less..ja sitter fast här både bokstavligt och inte, i skiten! näe helgen skulle inte vara fel.

Fredagen den 13 juli, bättrar ja på åldern ett snäpp..men det känns verkligen som en världslig sak.
vafan önskar man sig när man fyller 19? om inte annat kommer jag glömma bort att ja fyller år..och det är nog bäst för alla!=)

idag omnämndes en sak..en sak ja inte tänkt på förut..eller inte längre snarare. Det kändes som en sten vältrades i magen, och som huvudet slogs mot en vägg otaliga gånger. det var ju inget märkvärdigt menn effekten slog högst på richterskalan. Det är ju över nu. men det finns ju alltid där. .Bra? det finns inte.


Jag är förövrigt kung på att snacka i gåtor..inte ens jag förstår ibland..skulle jag gå tillbaka och läsa det jag skrivit skulle jag sinnesförklara mig om inte annat. haha..

lika bra o skratta åt allting...för det är väl det man kommer göra om en sådär 5-10 år. Verkligen totaldömma ut sig själv för vilket insnärjt freak man var vissa gånger:P

18 år i etern..hel galeeet!

nej nu är jag mätt som en fläsk korv, och det är mörkt ute, mörkare..
ja borde sova..men det kommer inte att gå..för mycket virvlar omkring i skallen..
jag borde sova.

farewelll! / kisssMaryon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!