Juniskär!

Tjollahej!

image4


Nu har man verkligen kommit igång..med tamefan allt.
Jobbet är i full gång och jag hoppas det kommer gå bra..
Marianne, hon som tog hand om mig under inskolningen, är hur kung som helst.
Första dagarna var man helt knäckt..tillsammans med en grinig hals. Inga bra dagar, men värdefulla.
men äntligen är helgen här.
 
Var med farsan till Bergafjärden i fredags..han var o elade hos Erling, som har det mest sjutk roliga skratt jag hört.
var där hela dagen och under tiden hann ja se näst intill hela bergafjärden..
var nämligen ut på en välbehövlig runningtur..
Fy fan vad fint det är där! värsta lyxkåkarna..o hur vacker utsikt över havet som helst:D gosh give me money!

Lördagens tecken..hårklipperier och shopping med farsan..
bilpaj i rondellen och bylla mål..härliga kombinationer:P
well..fader skulle ut till bergafjärden igen..och sedan destination Holmberg Klingfjärden /Juniskär
Såklart blev man fast där längre än väntat..
Båtturer ut över juniskärs omnejd. Hur mysigt som helst:)
sedan lite grillerier och rusdrycker  för farsan och co ..
sådana gånger önskar man ju verkligen att man hade en stuga..vid vattnet..så man kunde åka båt, fiska bada..ja allt! ja är så kräklee på den här böglägenheten..den kväver mig!

ja ska fan bli druvplockare i italien, eller fiskrensare i norge..aupair i scotland..whatever..bara ja får åka lite,..se lite..
jag har vuxit ur sundsvall..den ger mig inget..
bara falska förhoppningar och en massa skit.

NÄ nu jävulen så ja packa väskan:D
kirra lite cash o sedan dra kosan åt nåt håll:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!