mondaybakismonday

HOLA! hah, idag är det måndag, arbetarens största migränskapare. Jag känner mig fortfarande i dimman, och är mer hungrig än ja varit den senaste veckan. Ett slag på fingrarna för att jag gick på lördan på GF! det var ju likosm inte tänkt så. MEn ia varjefall så var det den roligaste dagen.=) höll hårt i wallmanstältet som blev mitt krypin under kvällen.
Och gud vad stolt ja belv över mig själv, för att jag handlade på rätt sätt. så är det bara.!

åtminstone så var kvällen rolig, om man jämför med den dyngblöta fredagen.  men nu har man noll kronor på kontot och flera herrans dagar till löning..man gråter nästan.

Idag jobbar jag kväll, vilket är relativt skönt, hade nog inte orkat klive upp klockan 7 idag. men ändå.
då hade jag nästan varit klar för min dag, och kunnta gått hem o sovit igen. Nu jobbar ja solo på avdelningen till kl 21 30..MJAU.
samma imorrn. detta gör också att ja inte kan vara med på träningsstarten. helskotta.

jag o luddis ska äta..morsning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!