You´re a Wolf

TJoHOHO!
 jaha, måndag åter igen. Vanligtvis och helst hade man varit på jobbet vid det här laget..
men med närmare eftertanke så har jag inget betydande arbete att få mitt feta arsle till.

Helgen var full av rusbrus! och inte räckte det heller med en dag, utan man öste  på med tvådagars.
Fredagen var riktig trevlig med några nära bekanta i Laggarberg som firade min  Eva på hennes 18 års dag.:)
det blev lite "Rita och Gissa!.. och jag fick signera, för kvällens snabbaste gissning..Lilla huset på Prärien då Eva ritade ett stort hus och ett litet.?!.
ja ofta man har det i baknacken helt utan vidare.hah..skumt!
Var på olearys hela kvällen och träffade gamla och nya ansikten..helt okey:) halvslocknade på kebabcity..sedan blev det svarttaxi till lagga med Ischia?! haha..jaja,vaknade hes som en kråka dagen efter och brunchade med mathias, Eva och Robban som blev kvällens övernattningskompanjoner. Gud vilken skön säng Evas mama och papa hade ..hua.

Lördagen fortsatte med en hel del baksmälla..i vart fall var det dags för den omtalade lagfesten.
Vid 3 tiden brände vi av några roliga och svåra tävlingar..vet egentligen inte om vårt lag vann eller inte.
jäjä..många som inte var med, tråkigt..men i det hela hade jag det rejällt skoj:)
slutade också denna kväll på staden, på liquid bestämt..var så förbannat trångt där..så jag dansade ut ganska tidigt..blev förövrigt en tidig kväll efter mkt om och men..

Skulle vilja omnämna alla mina lagkamrater här också:P
speciellt Sofia och Pillan, efter en del påtryckningar..ni är bäst!

Snart ska jag på hockeyn och kasta korv på folk..känns ju någorlunda bra..
har inte gjort någon nyttigt på hela dagen..hemsk människa ja är!
har hämtat cykeln, ett plus..även diskat och slängt på en tvätt..men det är sånt där som inte räknas..enligt min far,

 appropå jobb och sånt tjaffs..snart drar Edberg till norway till karln sin och ska börja arbeta..Lin och kissi har dragit till frankrike dom grisarna..kvar är jag! Det känns som om det skulle vara nåt fel att vara här..vad vill man egentligen fly från..Det är nästan så att det enda rätta är att börja plugga och bli nåt..eller blir man nåt? hmm..typiskt


haha det är så roligt att det går bra för folk, alla utom mig..nu låter det deprimerandemen, alla dom som tidigare inte haft något, och stöter ihop med mig kommer fram till nåt jättebra. jag verkar ha någon sorts förlösande effekt på folks känslor och liv. jag vill ha det som jag givit dom efteråt.! hur det nu ska gå till.

näe ja ska ta tag i en del grejer.

nu ska jag äta..det är man ju bra på iaf:) SHO!



Kommentarer
Postat av: sofia

känns mycket hedrande att bli omnämnd så här i bloggen ;)

2007-10-01 @ 21:21:59
URL: http://sofiastridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!