never loose sight of who you are

HAy!

puh..är så fruktansvärt mätt att jag har svårt att skriva ens.
jag tror att det är fredag och egentligen bör jag vara stressad.

I två hela dagar har jag försökt varit nyttig..En drös av att-göra-saker har liksom sköljt över mig.
Hela den här grejen med att söka jobb gör mig matt och ibland väldigt uppgiven.

idag spenderade jag dagen på Veksa.nu, där Lins lilla mutti jobbar..
vi letade på jobb i norge samt fixade med referenser och cv, skrev ut betygen osv.

Vi ringde til norge där vi fick ett litet dåligt svar angående jobb, så vi ska försöka nästa vecka?

usch! jag hatad att vara utelämnad i detta jobb samhälle...gah!

Jag måste ringa och tacka nej till jobbet i vemdalen, som liksom har runnit ut i sanden av olika orsaker..
måste till polisen och hämta ett papper ang brottregister..(man får tydligen inte jobba med barn om polisen vet att man agar dom? hmmm:P)
sedan måste jag till arbetsförmedligen och berätta att jag likt a-lagarna på torget inte har nåt direkt yrke.

well well.. Imorgon är det match..mot själevad..Näst sista matchen btw..
och på söndag ska jag jobba 7-20 på servicehuset..
inget jag vill, men man måste ju ha pengar.

nu ska ja snart åka och träna..springa av sig lite tankar..
image13


som sagt..jag tänker nog för mycket..men vafan ska man göra då..man kan ju liksom inte gå o tro att allt ska lösas av sig själv..eller ja, då vill man nog inte så mkt heller.

jag är spontan, men tankebanorna är allt annat än det..dom är verkligen invecklade, fullt av ekvationer där olika konsekvenser blir resultaten av handlingar som är väl eller icke väl genomtänkta.
O well whatever , never mind..

kisssbay! /MURIEL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!