No sound

Woah!

jag har diskuterat med min dator varför den inte vill ge ifrån sig några ljud, den svarar just därför ganska oljudat.
jag blir helt vansinnig på sånthära tekniskt skräp..jag är inte särskilt teknisk men jag kan iaf höras då man vill att jag ska.
Det betyder att man inte kan sjunga med i några galet bra låtar!
morr.

Förutom att just datorn inte är på min sida verkar ingenting vara det för tillfället.
På morgonkvisten blev jag illa väckt av en massa knackningar och plingpådörren - oväsen..och såklart när man släpat sig dit ock öppnat så  finns ingen där..jag funderar nästan om det var i drömmen.
jag kände mig sjukt trött  där vid 7 snåret och väl tillbaka i sänghalmen värkte det i käfthålet så ja kunde knappt andas..visdomständern anfaller.! jag förstår inte..vad ska man ha dom till? jga kunde väl ha fått en jättestor tand istället..det räcker..haha; näe vad sjukt.

idag onsdag borde ja åka på den där mässan, som jag planerat..men lin skulle arbeta..så jag antar att det inte blir av..usch ja avskyr sånt..inte just att lin jobbar..men att saker som är liksom preliminärt schemalagda liksom går upp i atomer..det blir liksom inget av nånting.
en sak som jag kan ge mig credit för är att jag ringde till han i vemdalen och sa lite skamset att jag har fått ett annat job på orten..gud vilken lögn..jag är så hilma arbetslös så det finns inte..och det känns som att det kommer fortsätta så! gah.

i vart fall så fick jag tips av lin att söka på ett dagis i närheten..vilket jag gjorde, men personen i fråga som hade med anställning att göra var ju såklart inte där..gud så tvär jag blev.

som om allt inte kan bli värre så håller ja på och funderar om jag verkligen har gjort rätt i saker och ting..
för det är ju något som jag verkligen inte är den duktigaste på att göra.
det känns ju liksom inte riktigt äkta..fastän jag trivs i situationen..
we´ll see.

Igår var jag och moder på ikea..jag skulle sätta sprätt på lite presentkort, på ikea..lite småtjaffs som man köper när man är vuxen liksom..
det resulterade bara i några tabletter samt en såndär förvaringsgrej man hänger in i garderoben,,,muchos praktiskt!

appropå, min kära kamrat edbergskan skickade ett mejl häromdagen..hon berättade om hennes brunhet..och genast blev jag blixtförälskad i en utlandsresa..
MJAAAAAAAOOO
hur ska det här sluta..? jag vill ju så micket:D

Ikväll tänkte jag bjuda min lillebroder på bio..gud jag är så snäll..fast egentligen är det hans lite fördröjda födelsedagspresent:P
hemsk syster och förebild.
vi ska nog se på simpson the movie..eller vad den heter..det r vad det är iaf:D

inkommande..På fredag drar lilla laget till dalarna, Färnäs och skall spela vår sista match i årets serie..
om allt går som planerat vinner vi, blir kvar i tvåan samt att sund åker ut. eftersom själevad, (seriens ledarlag) måste vinna för att inte team hudik skall kunna gå upp i ettan..haha ett rafflande och spännande avslutande ända in i mållinjen.
därefter planerar jag att fira hela unga natten..om man nu orkar efter 4 timmars äcklig bussfärd.

nu bör jag duscha..och hunga tvätten..såntär jobbigt måstegöra saker.

Mjaooo/mary



Kommentarer
Postat av: schyman

du, kan du inte berätta vad som var felet med din dator? angående ljudet :)

2007-09-12 @ 23:23:45
URL: http://buyahorse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!