2 Hjul!

..Prexis.
Jag har hittills hanterat fyra sorters ben i backen, under begynnelsens dagar.
 Sedan också bemästrat att älga på två långa.
Såklart hade jag ju också två stora hjul och två mindre i stödformat, på mina rosa crescent.
Därefter blev det bensindrivet moppesurr på två däckmått.
..Ännu har jag inte ekonomi att investera i en fyrhjulad avgasbomb.

Till saken hör att jag nu söker en läcker hojpappa att rulla omkring med i sommar, någon som lär mig allt från de bästa MC-haken, de kriminellaste bandidosarna och de syggaste nitarna..
Känner någon sig manad?
Jag hänger ut en bandana och en gammal störtkruka så ni vet vart ni finner mig!

Med vänliga hälsningar
/ Ghostrider!



Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha.. Marre jag är utvald.. ja kan allt om nitar å läder... efter två år i de värsta trakterna kan manj u tricken ;P
btw. mitt hår är rätt så rockigt nu ... skulle passa galant som bike-brud ;) som dom säger i bengtsfors. mors

2008-04-17 @ 17:46:57
URL: http://amandayman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!