and its a A and its a C...



HAJ!

Vilken helg. En såndär helg som vill få mig att bli påmind om hur mysigt det var när man bara var nöjd över att sitta hemma med en karrapåse och se på någon waltdisneyfilm.
Rätt och slätt.

Blev totaljamsig både fredag och lördag. Men lördagen var nog roligast. Eller vänta, kanske var det fredagen?
Herr Edlund bjöd min skara vänner på förkrök. Laddad till tusen så vråltände jag på alla cylindrar och hos Polle blev det för mycket. Jag funderar än idag varför hela mitt byxben luktar WC anka?
Kvällen blev inte direkt långlivad..och jag är nästan för stolt för att erkänna varför. För första gången,någonsin i min historia, åkte jag buss hem. Jag höll ett hårt grepp om min suBba som smakade helt okey. Det var innan jag märkte att mina fyllefantasier fått för sig att  jag gillar oliver. Jag kommer aldrig att acceptera oliver!

Med lite lätt självömkan sitter jag och eftersvettas. Idag genomförde jag en hel fotbollsträning. Stående ovationer!
Nu blir det plurret och en fet nattmacka som avslut på denna kvällning. Jag är död.

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!