bad day

Fortsatt mosigt huvud och rygg. Det liksom sitter ihop,dom konspirerar mot mig och jag blir grinig.
Häromveckan fick jag ett par blå byxor.

Det där med att pröva byxor eller något annat som ska passera mina innerlår, är inget jag uppskattar.
Jag är inte fet, tvärtom ( Till er som kommer hugga på kroppskomplex)
Jag önskar att jag var lite bitigare på vissa ställen, men till saken hör att JAG INTE KAN HA JEANS.
Smala piprensar vader och sedan dessa gigantiska monsterlår. Det tar tvärstopp. Inga svordommar i världen kan rädda mig.

Ibland önskar jag att min fotbollskarriär aldrig ägt rum, och de eviga upphoppen och backträningarna skall raderas ur mitt minne. Det är ju trots allt dom som skapat denna irritation.
Spottandes och fräsande tvingade jag i mig mina nya blåa brallor. Hur kan jag ha gått upp i lår-size på en vecka?
Nej det får bli ett slut på jeanstiderna. Snart får jag ändå damma av min gamla bastkjol. yippikayey!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!