boom..



Snor, en ständigt återkommande output från dessa grinvänliga liv.


Ja, helt plötsligt
small det till på jobbfronten..
Tillsammans med vårvädret verkade alla vilja ha min enastående arbetsmoral.

Innan vi knoppade igår såg jag och sisi en av världens mest avskyvärda film.
Den var så karaktärslös att jag rentav blev illamående stundvis.
Såklart var det Kissi som valt den, Death to the supermodells!
Fy fan, det är nästan så att man skämms att någon rationell varelse fått sina korvfingrar till att skriva ihop sådant ömkligt och miserabelt dynga..jag rekommenderar den varmt till de som har en kromosom för mycket alt. för lite!
Bedrövligt!

Nu till dagens avklarade intermezzo.
9.00Lätt utled och matt Muriel, vaknar hos kissi.
10.00Hurtig sjukgymnastmötande M, svettas på vårdcentralen.
12.00Vikarierande dagisfröken Marielle,tar hand om den nya generationen.
16.00Hörselskadad frånvarande Mary, har klarat av dagen.

Åter till den röda tråden i detta oansenliga meddelande..Arbete´!
Dom ringde imorse när jag låg tvärvriden i kissis säng och ville ha mig till positionen som baby-mamsell på avd Törnrosa, och det redan imorgon. Wunderbar.
Jag älskar att få bra response. Nästan för bra.. eftersom de ville ha mig redan imorse. 
Inte ens ett intyg från brottsregistret behövdes. Sicken tur.
 Vilket monster jag är, tänka sig om någon fluktande moderskap får se detta.?!
Såklart är jag ren. I den bemärkelsen att farbror blå inte kan sätta sina shiny cuffs on me!
Jag är för fan född med intensifierad mängd emapti i min sköra hjärna. Bevare mig väl, som kvinna är jag ju gjord att sinom tid yngla av mig. Vilket spektakel!
Appropå. Faktiskt fick jag 29.4 på mitt vuxentest. Vilket är 10.4 mer år än vad som står på mitt id. Jag är knoddvänlig.
pust.

sova säng , säng, sova sova säng.....

dregel/muriel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!