chicagokille

Å fy, vilken brunch.
När jag får ostoppliga matinfall rivs allt ätligt ut ur kylskåpet. Likaså idag.
Det blir då oftast fler än ett pålägg på mackan. Nått ägg, Juice, kaffe, kanske gröt.
Nu släpar jag kulan efter mig och sitter åter här igen. Har lusläst lite bloggar och funderar hur fan jag ska göra med min uptown vistelse. Kassan har sinat snabbare än beräknat.

När jag satt och läste på min facebook, hade jag fått ett mejl från nån chicagotyp med namn som inte går att uttala.
Förutom dom oöverlagda smickerfraserna, nämnde han att jag var lik bruden från The Tudors.
Såklart var jag tvungen att snabbt utreda denna sammanställning.
Jag påminner aldrig om någon! Ingen celebritet, ingen regent, inte ens mina två skapare. ( funderar fortfarande om jag är något sorts experiment) 

Här är det mystiska kvinnfolket jag sades ha liknande drag av:






Ursäkta tuttbilderna, men det var antingen dom eller när hon hade fasanskrud på sig.
Hon heter Natalie Dormer.
Och med facit i hand är jag nog inte alls lik, men det är första gången jag fått hört att jag ens påmminer om någon själ på detta jordklot.

Här är jag, den bilden som han refereade sina uttalanden efter:

image24

Vilket bildigt inlägg.
Nu ska jag köpa kosym med bror, kanske också vräka i mig en glass.
Sprit och kött.
Hej!



Kommentarer
Postat av: A

Vårstäda är bra :D haha... ja vet inte riktigt..
du ska till uppsala town eller?? Kyss å smek en grek

2008-04-25 @ 15:06:29
URL: http://amandayman.blogg.se
Postat av: Mikey

Bah, du är lik fasantjejen och därmed basta!

2008-04-25 @ 18:33:08
Postat av: fasanleffe

hurrudu,du har bannemig samma ansiktsuttryck som tösabiten, annars är du nog ett påhitt! Puss påre

2008-04-25 @ 21:16:34
Postat av: modersmjölk

Barn är av oavsedd härkomst kommen, alltid tänka till andras fördel, kasta kappan mot vinden utan att tänka till regnets riktning!

2008-04-25 @ 21:19:29
Postat av: M

Mikey:
Dagens konstaterande..Det ska jag tametusan lägga i bagaget med dom andra liken. haré!

2008-04-26 @ 14:29:09
URL: http://maryon.blogg.se
Postat av: M

Fasanleffe;

Ja vi lever i samma grymma värld, kan det vara kontentan av hennes min? I övrigt verkar hon vara nöjd över "snygg-lars" hon snappat upp.
Jag hade faktiskt en karl jag med, dock ej synlig på bilden.
Han hette RomOcola och vi älskade djupt natten igenom.
Tänka sig vad jämbördig man kan vara!

2008-04-26 @ 14:34:42
URL: http://maryon.blogg.se
Postat av: M

Modersmjölk;
Tack, nu känns allt mycket bättre.
Trevlig Helg!

2008-04-26 @ 14:49:37
URL: http://maryon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!