Go your own way

Helt makalöst vad jag fryser. Dessutom missade jag bussen till stan, är numer lite osäker om jag  gjorde detta avsiktligt.
Ikväll ska vi ut, sa pauline.
Det kändes som ett bra drag men det var innan magvärken tilltog och ögonlocken började kännas överdrivet tunga.
Jag är lite småhungrig också, och det har inte riktigt gått upp för mig att jag ska rubricera mig som festprisse denna kväll.
Har åtminstone börjat lite lagomt med Fleetwood Mac..
För att ens kunna göra detta till någon sorts verklighet så måste ja ta mig till stan.
Gud så jobbigt, egentligen.

Nä, på med mascaran och nåt gåbortvänligt. HEJ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!