Ibland

Ja, ibland orkar jag ingenting. Jag är som något skrapat från avgrunden. Ett barbariskt yttre utan självdiciplin.
Jag orkar helt enkelt inte duscha. Jag har tränat, och dryper av portömda vätskor..men jag orkar inte.

Sedan så är jag lite lätt irriterad också, enbart för att farsan är hemma och ska provocera mig till att råplugga på högskoleprovet. Jag hade gjort det om han inte tvingat mig.As.

För övrigt borde jag vara lycklig, för idag fick jag äntligen mitt efterlängtade jobb!
Mange och hans sidekick visade mig runt och jag kände mig genast som född där.. det mindre lyckliga är väl att jag inte får börja använda mina blåkläder förens mitten av juni. 2 månader av endast jobbvånda!
Jag vill jobba nunnunununu!

Tur vi har chilinötter och coke hemma. Kärlek.

Afton!
/muriel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!