Efter behag

Vart är mitt avsågade hagelgevär?
Den hade varit till stor nytta just nu.

Faktiskt har jag hur mycket som helst att förtälja. Hemligheter och om min storslagna eskapader.
Men som vanligt så blir minnet nollställt och totalt utblåst när ja väl ska komma till skott. Jag får försöka med bilder.

Förresten, ska det vara så att man måste använda pincett för att sättta in memorycardet i kortläsaren. har jag missat nåt?

Åter till vardagen. Jo såhär var det.
Eftersom jag återigen var ledig denna helg, till min förvåning, fanns inga andra utvägar än en spritvisit. Timråland var i åtankarna, men efter diskussioner om snöstorm så utgick den planen.

Så på fredagen var vi hos jocke och spelade 8 bits icehockey och drack 7.0 or.
Sedan slamsade jag omkring på stadshuset och diggade till någon hiphop-pojke.

                           
påspåretheay                          Eva, pappas gamla flamma är aldrig sen att knäcka med lårbensviken



Manon från frankrike kom och hälsade på..
 






..Och Lin var dödsnöjd över att hon jobbade 12timmars helg.

På lördagen åt jag pyttipanna och pimplade vin.
Elinnennen hade sin birthdaymiddag och jag somnade i soffan.

Hos lindholmspojken var det full hålligång.
Jag var tvungen o kika läget..

                               
Grillerier

                                                  
     

  Westman som inte låter någon få skinn på groggen...
         Hitler var och hälsade på. 
3 sek efter bilden togs blev det monsunregn över golv och vägg.
                                                    




 samtidigt på Hästskovägen..


Man blir inte bara klok av fisk, man blir bevisligen riktigt glad 


...man blir rejällt djävla snee också.


 elinenne, värdinnan      


Jag kan liksom inte få nog av bilder. Tänkte mer eller mindre avsluta denna seans med en dansant stadshusbild avbildad min kära kamrat björntommy.

                         
swing ti magistern swing it


INshalllahhhh/ Marrreeee



Kommentarer
Postat av: schyman

måste säga att det känns riktigt stort att jag blir hedrad med en bild här. men så är det väl att vara känd som sundsvalls discokung.

2008-08-03 @ 18:23:43
URL: http://buyahorse.blogg.se/
Postat av: hitler

haha du är ju helt galen du :D hur ska jag nu kunna visa mig ofentligt haha kanon bild !!! kram

2008-08-20 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!