blended

Gomörrron!

Vaknar upp på min späckhuggeliknande luftmadrass med noll liv i lägenheten.
Det var tydligen idag mina husvärdar skulle vara barnvakt.
SÅ nu sitter jag här och leker herren på täppan.
Igår kom paps och farmor in till stan. Farmor var tvungen och besöka sin favoritbutik apoteket, och brände lätt
2 lax.
Det bjöds på mat och senare på kvällen kom andersson över för en spelkamp "mellan kvinnor och män"
Ett riktigt underhållande spel.

För övrigt under dessa dagar har jag lökat omkring som inneboendes gör, spelar guitarhero och faktiskt inte
skadat nåt i min omgivning under mina battlar.
Jag har blivit en hejare nu, enligt mig själv.
Nu längtar jag tills strupen skall blötas och när man kan titta på allas fyrverkerier för att man är för snål för att
köpa själv. UNderbart.

Ikväll kommer maddes syster och jörgen hit, så då förflyttas min parasitkropp över till andra kusins näste.




Kommentarer
Postat av: sandrew

bengan kan man lita på:)

har dragit på mig världens förkylning naturligtvis. vaknade upp i febran så frågan är ju vad det blir av det här.. GOTT NYTT ÅR på dig iallafall snuttan.

2008-12-31 @ 15:24:49
URL: http://sandandstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!