Californiacrazy

Åh, jag vrider mig av plågor.
Jag är helt besatt. Californiaction är en av få serier som fått mig på fall.
Jag är helt mörbultat av adreanlin .
Längtar som en unge på julafton efter mer mer mer mer meeer!
Träffar jag Tom Kapinos ska jag personligen sexuellt underkasta mig
och framför ,däremellan, vilket geni han är.
sässong 3 kom igen, ge mig.



Season 2 Ep. 1 - "Slip of the Tongue"
Ep. 2 -
"The Great Ashby"
Ep. 3 -
"No Way to Treat a Lady"
Ep. 4 -
"The Raw & the Cooked"
Ep. 5 -
"Vaginatown"
Ep. 6 -
"Coke Dick & the First Kick"
Ep. 7 -
"In a Lonely Place"
Ep. 8 -
"Going Down and Out in Beverly Hills"
Ep. 9 -
"La Ronde"
Ep. 10 -
"In Utero"
 Ep. 11 - "Blues from Laurel Canyon"
 Ep. 12 - "La Petite Mort"
 
Season 1 Ep. 1 -
"Pilot"
Ep. 2 -
"Hell-A Woman"
Ep. 3 -
"The Whore of Babylon"
 Ep. 4 - "Fear and Loathing at the Fundraiser"
Ep. 5 -
"LOL"
Ep. 6 -
"Absinthe Makes the Heart Grow Fonder"
Ep. 7 -
"Girls, Interrupted"
 Ep. 8 - "California Son"
Ep. 9 -
"Filthy Lucre"
Ep. 10 -
"The Devil's Threesome"
 Ep. 11 - "Turn the Page"
 Ep. 12 - "The Last Waltz"



Kommentarer
Postat av: Angen

Men hej =)

hehe tack, alla tror de..så vi får se på fredag :D

visst är Californiaction bra? älskar den serien!



hur är de me dig nu för tiden då?

lirar du fortfarande fotboll?

2008-12-17 @ 07:18:50
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

jag vet inte va jag tror...har lixom knappt fått in i huvudet att vi ska ha bebis =)

jasså du ska ut å resa, fan vad nice...härligt om inte annat =)

ha de så bra i jul å nyår!

2008-12-17 @ 17:25:15
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!