check

jul, avklarad
sjukdom, avklarad.
nyår inkommande.


klappöppningen har tagit sitt slut även denna gång.
Var hos faster i Ås där tjocka släkten befann sig.
Sedan vidare hem till mamma där det blev en jul numrero 2.
Nu har jag tagit pickopacket upp till östersund igen för sammandrabbning
på nyår.
Hyrt en lokal som jag ska svira omkring i och bli lite lurven.
Synd att juldagen blev en flopp och någon kvalitetstid uteblev med de närmsta
vännerna. Men det är sånt man får leva med.
Det och pencilinet som bor i mitt innanmäte.
Imorgon blir det dataköp med kusin och fru och sedan en massa
förberedelser inför onsdagen.

Ungefär det sista jag hinner med innan det är dags för resan.
18 dagar tills ja sitter där som en fåna med livet på en pinne.
Men jag hoppas allt kommer vara värt det.

God fortsättning nu gör jag natt.



Kommentarer
Postat av: maja

a, dom är underbar, lite ful-snygg sådär också! hehe. ha det kanon

2008-12-28 @ 00:43:26
URL: http://naws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!