En kväll

ALOHA!


Igår när strypsnaran lagt sig och jag kände mig mer fri i diafragman,
gjorde jag en cartrip med micke.
Ryktet hade gått på byn att jag hade återfått mitt kära mobilnummer
och var därför inte sen att ringa djävulen!
HAH. jag överdrev kanske..men bara lite. Jättemycket lite.
Så vi rastade först passaten..



Förvånandsvärt mkt snö, trots att det är i klyktattarland.
Vi ´rattade upp till..


Jag sprang omkring på vändzonen och letade kaffe och bullar?

  Mickelräv ser lite lurig ut..

 ..Och ska jämt vara så dum med mig..

  Jag blir sur..

Men eftersom jag enbart följde med för att han hade lyckats skrapat ihop några
gamla vindruvor ur sina vrår, så torkade jag tårarna snabbt.

 

Han trollade också fram en Ben & Jerry burk.
Exciting.


Vi var verkligen jätteexalterad. Men efter 2-3 skedar så var vi mättad.
Men jag sög såklart i mig hela ändå.
Sockerhalt som kan väcka de döda.

En trevlig afton och jag kände mig jättefrisk.
Idag ser scenariot ut lite annorlunda.
Det våldsringde på dörren( den har en tendens att haka upp sig)
Det är inte direkt en vänlig välkomnande ton som hörs när
det rings på.
Man får hjärnstillestånd!
Det skulle bytas elmätare.Jag sitter på rummet och lökar samtidigt som jag försöker med
teförfriskningar för långhalsen.Jag tycker att jamaica borde göra susen.

Ikväll ska broder Tuck och jag fotografera oss.
Ska tydligen bli någon sorts julklapp.
Jag ser ingenting som skulle kunna få för sig att fastna på bild.
Både jag och bror är sjuk.
Jag ska istället ge dom ett utdrag på virusets framfart i
anatomin, som ett litet julkort måhända.




Underbart! ser det inte lite julaktigt ut?
lite girlanger och någon kula på det där så...

Återseende/ MURIEL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!