kasss

Marre Bravo! Är det jag det?
Jag river mig i håret och tjurar envist att min mobil lever någonstans.
Men inte med mig. Jag föredrar sambos inte särbos.
Hur fan kunde den försvinna? Som en vansinnig försäljare har jag ringt runt
och förklarat mitt missöde.
Jävla klantröv!

Men jag känner på mig att den är där uppe. Sitter och grillar korv framför någon brasa.
Kom hem istället!

Just nu är jag mobillös samt nummerlös, nåt som jag inte varit sedan jag köpte min första
lur vid 14 år ålder.
Är det befriande eller totalt nervpåfrestande?
Jag sörjer i alla fall.

Bandy dags!
HÄJ:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!