Schulman

Jaha. 3e inlägget på kort varsel. Tidsuppfattningen på dygnet ignorerar jag strängt.

Plinkade mig in på Alex Schulmans blogg tidigare i aftonen..
http://www.1000apor.se/blogs/alex
Egentligen vet jag inte vad han gör, men det han gör retar en nerv inom mig på ett sätt
som får mig att hånle och hålla med.

Jag tror det är hans obotliga sarkasm som får mig att känna som jag gör.
Funderar hur man kan ta en plats på deras kontor, som praktikant.

Det är ett gammalt minne som fått mig att lägga hans actioner på minnet.
Han är ju gift om jag inte missminner mig. 
Och i Carolina Gynnings bok,Privat  Mejlkorrespondens, hade han skrivit
 att han hade som önskemål att ha U2s  låt "I still havent found what Im looking for"
när han står inför klaveret.
Istället för det så vanliga och äckligt klassiska orgeltrampet man hör vid vigsel.
Jag tycker sånt är så roligt.
Undrar verkligen om han hade den när han stod där och svettades vi altaret?

Ge mig svar!




Kommentarer
Postat av: Ida

Tjo! Mycket riktigt spelades Still Haven't found på bröllopet med Katrin i Polen, när det promenerade ut i kyrkan. Ganska passande eftersom de är skilda nuförtiden och han har en ny flamma.

2008-12-08 @ 18:54:08
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!