SLIM SUSIE

HEYSNÄRTOR

Så vad gör man när inte omvärlden går att nå.
Jo man nöter filmer som aldrig förr. Någonting jag tidigare varit allergisk mot
eftersom jag kände att 2 timmar är för lång tid att spendera stillastittande.
Ibland spolade jag fram filmerna för att se slutet.
Samma sak gäller böcker. Läser ett kapitel för att avsluta med att läsa sista bladen.
Vad är det för fel?
Jag tror jag lider av någon grav skada, stressrelaterad givetvis.

Men numer har stressen lagt sig. Jag går inte ut.
Jag tankar inte bilen. Jag duschar knappt.
Ska man säga att jag är någon sorts eremit.

För att lätta upp stämningen blir datorn min bästa vän.
Filmer får leda dagen.
Häromnatten såg jag Smala Sussie
Jag garvade så högt att pappa väcktes och rentav hotade mig att
tillhandahålla min dator.
Bastard, min ädlaste ägodel.

Åter till smala sussie.
Men smala sussie. Vilken rulle!!
Pölsa, Tore tumör, Gerd, Tretton, och Gudrun med krabba i byxlinningen.
Det är så underbart sjukt att det blir tragiskt roligt.
Värmländska är guld. Tänkte att jag skulle konvertera till värmlänning.
Gå omkring här hemma och öva på dialekten.



Favoriten förutom Bruk-dansen och polisen  Billy Davidssons tragiska hörlurelåt är väl ändå Grodmetaforen:

I had a little frog once, a little green frog, very cute.
And I loved that frog very, very much it meant everything to me.
And one day I woke up- the frog was gone. And I thought to myself that if the frog is gone I'm going to kill myself.
So I stood there in my boy room with my stepfather's gun pointing at myself - reedy to kill. And the little frog walks into the room like this and stands and look at me then I understood that if you really, really love someone like my frog did with me they, they can come back, and that's not only animals it could be people also.
So if Slim Sussie loves you she will come back. I promise, she's coming back, so be happy and jump on your moped. Take a ride around the city, burn out and have fun, You and your moped Thank you for listening. Over and out.


 

Thank you for listening . Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!