Statistik

söndag söndag.

Jag lider av sånhär bloggtorka som det så fint heter.
Faktiskt har jag separerat från datorn under helgen.
Men jag trivdes inte som solo och vi har återförenats. kissandmakeup.
Jag bakade ju dom där pepparkakorna på fredagskvällen.
Dom blev exceptionellt tilltalande. Mycket flåd.
Sen var jag ute med bettan på äventyr.
Inte helt utan motsättningar dock. Körde fast ett antal gånger, svettades och svor.
Stannade 2 gånger för att pumpa luft i framdäcket.

Lördagen gjorde jag uppror och dammade av gåbortskorna.
Började med lite okynnesdrickande i nacksta som senare trissades upp till
besök på Olles. Jag var in care of Micke hela aftonen och Lensäter stod
för movesen på stads.Muchos gemytligt.

Nu vill jag åka till thailand.




Kommentarer
Postat av: Louise

Hej där :)

glömde svara på din kommentar där... men nu gör jag det.. :)

Ja, det är lika bra att lägga ner och tjata sig till en träningskamrat. men faktiskt..så är det inte så tråkigt att träna själv. jag tycker inte det. men det blir ju vad man gör det till. har man ett intresse för det så blir det inte tråkigt.. :) vad tränar du för något?

2008-12-15 @ 08:10:21
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!