burned.



AooooAOoooo!

Min natt har varit plågsam. Som att gå på glödande kål..eller snarare som att åla sig igenom glödande kol.
Jag har stilla flamberats i min rem-sömn, och sedan vaknat för att brinna i verkligheten. Mitt indianröda ytterhölje har torterat mig och huden känns upprepande gånger som att ha varit i kontakt med nått i rivjärnsform.
Det brukar liksom inte bli såhär! Jag antar att det är kombinationen med klorsimmning, ångbastu och slutligen kärringgrillen som tagit knäcken på mitt skal.
Det är sånahär gånger man önskar att man kunde ömsa skinn, som en annan kobra!
Nu ska jag kleta på mig lite Aloe vera och hoppas att jag inte spricker i sömmarna.

Nu till det jag egentligen ville förmedla.
I sommar kanske det är mig ni ser på vägkanterna! Jag och dom andra byggarna Bob som springer omkring med t-shirten på axlarna.
Jag talar nämligen om mitt, förhoppningsvis, nya jobb som beläggningsarbetare! mohaha.
Det kommer alltså vara jag som åker omkring på ångvälten och ser till att HIghway to Hell är ordentligt skött.
Ja ni kan sluta skratta nu! Men här ser ni faktiskt en person som är hängiven till sin yrkesroll och verkligen givit allt för att få ett jobb på arbetsmarknadens alla områden!
watch up pussycats!

klämm/ M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!