Leker i mitt egna hörn i sandlådan..



Jaha då sitter man här igen. Jag var nyss så sjukt nöjd över att få uppdatera mina dagsbekymmer, men blev genast uppriven och vansinnig igen. Inte ens nåt kalorihaltigt hade kunnat stoppa mig från att skada tekniken!
Jag hade filat ihop det perfekta inlägget för just denna händelsefattiga torsdag. Beskrivit med hull och hår hur jävla misslyckad man är som sitter och möglar bort bakom stängda dörrar när man istället kan vara ute  i solskenet, eller på skotern och dricka kaffekask i en utgrävd bevack.
Istället laggar allt ihop och man sitter som ett i håligt fån, samtidigt som jag stinker ännu mer svett och bara vill ligga i fostertällning igen. Jag som tänkte bli vuxen och mogen!

Eva, och andra sidan, är på etic och hoppar omkring i läckra träningstrikåer. Kissi lever ut sina porrdrömmar under hennes 12 timmars minimumsömn. Pauline är jättevuxen, arbetar och tjänar stålar.Och sen har vi då mig?!
Jag sitter och kvider för att datorn är misslyckad, att foten inte är tillräckligt funktionsduglig och att det enda jag lyckats gjort idag är en vidrig rotfruktssoppa till frukost. patetiskt!

För att försöka se ljuset i tunneln och skildra min optismistiska sida, kan jag väl tillägga att pheppe, linkan och Kalle räddade min kväll igår. Trots att blandningen mellan cola, karra och glass gjorde mig ,stundvis, illamående och att gasbildningarna tog vid, hade vi trevligt i kalles lilla etta. Tack för dina djupa berättelser och utlevade fylleslag, gamla myter och legender.
Kan det vara därför jag vaknade kallsvettig imorse och kände mig ovanligt vilsen?

Nu ska jag i bästa fall ta en dusch, sedan får vi se vad min förfallna kropp har i åtanke!

/muriel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!