Off-i-ciell


yeah!
thats right.
NU kan alla se hur fräsigt mitt arbetslösa liv är. Vad jag har för skonummer, vilken tandkräm jag käkar till frukost och hur många gånger jag onanerar per dag.
Ja hur reagerar man över det?
..jo man fortsätter sin dagliga dygnsrytm och firar med en norrlands Guld
OM DU VILL VARA DIG SJÄLV FÖR EN STUND

Självklart vill jag att alla tar del av, den glamourösa propagandan..som nu utformat sig till en
Guldhits platta med 46 noggrant utvalda topplåtar, direkt från vinylen! Enjoy.
http://www.norrlandsguld.nu/guldhits.asp

Dschin Dschin Dschinghis Khan

image21

he Reiter
ho Leute





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!