Party for four...

Tjenahallåaa!

Jag har nu lärt mig en riktigt bra teknik hur jag ska stappla mig fram med mitt beloved träben, utan att se alltför störd ut. Ibland kan det också kännas lustigt i knät..Jag är genialisk!
Rent metaforiskt är det just vad det är,  A treeebone..man stöttar sig som en gammal sjösjuk pirat som druckit för mycket bottles of rome.

I alla fulla fall så var jag och mina tre ickejobbande följeslagare på staden för lite slams och trams..
Vi hade egentligen inget ärende dit,som så många gånger förr, men jag var bara tvungen att vara lite rebellisk nu när ja snart springer fram..
Faktiskt gick det uomtordentligt bra att köra vofflan trots att jag ibland stampade ner både broms och koppling, tillsammans..slutresultat = min lilla sko är inte så smidig.

Vi strömmade genom lite butiker, tills vi planerade att ta en liten mindre måltid..det är ju faktiskt därför jag for in.HÖHÖ
..För en dyr fika med mina lustiga framtidsförvirrade väninnor(?!).. Kissi var som vanligt  våran Fikagodess, och ratade nästan alla små fikatillhåll tills jag protesterade vid Amfidor, som därför blev vårat stopp.
Lite arabinspirerad tjohejjs..men ganska mysigt. Tur att det var lite folk.
Slutsats = Fika är expensive för arbetslösa, vi är alla rädda för framtiden.. ( STOPPA FRAMTIDEN NU.NU!)

Kvällen därefter blev våra lite lös släppta planer till verklighet.. vi annordnade ett Slumberparty..muhuhuhu.
You know..kuddkrig, fjädrar, moln, tromber..etc!!!
Såhär 19 år gammal kan det ju ses lite passé, men faktiskt har jag aldrig varit på ett tidigare..det kunde inte komma mer lägligt.!
Håkanssons blev vårt tillhåll..Min sovstrumpa med djur i  var med, Eva hade chilinötter, kissi kom sent, Lin serverade baylis-bär-cocktails !
En förtjusande afton!
Allt var egentligen frid och fröjd förens Lin visade oss nåt, så frukansvärt groteskt äckligt/snusk/spy/dö- youtube klipp!! two girls one cup.
Nog för att jag inte är rädd för lite skit. MEN VAFAN!
slutsats = Vi är ganska omogna, vi åt massa onyttigt, Kissi spydde, vi avslutade med den oscardominerade filmen Atonement för att få alla tillbaka på levnadsnivå! inget kuddkrig.

Torsdagen fortlöper, och ännu har jag bara lyckats äta lite aprikoskräm.
Senare denna afton är det hockey, som jag kanske ska gå på. Det beror på om timrå vinner och om jag får någon gratiskorv av Eva i kiosken. Vad är oddsen?

GOODBAJS/Marree



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!