tooorsdaag

SALUT!

...ja vart ska man börja. För det första har min fot krympt..jag tror den har försökt att tagit sig tillfälle för sina rymningstendenser. Men när ja kikat ner på den är den fortfarande kvar, lika gul av bakteriedödande medel och livlös som alltid..
Är det bra?Är gipset bra? Har jag bra Läkköttt?

torsdagsplaner: none what so ever! eftersom detta är dagen jag slutar att planera..
Mitt carpe diem-motto ska alltså vara mitt enda livsdirektiv.
hah. För jag vet ju sist det blev att jag planerade nåt.
Det var då jag tvingat med mig kissi att motionera. Vi skulle sälsimma lite på vårt lokala badenhause..
Och dagen innan var ja såklart tvungen att bli enbent!
Jag blev så arg att jag inte fick simma att jag nästan grät som en jättebaby!
Därav har mina planer slutat att planeras..

I vart fall så möttes mina sömndruckna ögon av KockMoberg i rutan..
Han som nonchalant springer omkring i sina safarishorts medans han kockar något, som ofta ser oätligt ut. Idag tror jag det var , ta-vad- du-har-dagen. Han sprang framåt med sina kletiga långa tesar och försökte se mer naturlig ut än vanligt. Då menar jag att han likväl hade kunnat sagt mitt i sändning att han har legat uppe med diaree hela natten, samtidigt som han rör om sin soppa med bara näven.
Han har någonting den där mannen, jag kan inte riktigt beskriva det..men han skulle nog aldrig få våldsknäcka någon purjolök i mitt kök..han får spara sin äkthet i burken.


loveyoumoberg.

Åter till dagen, ja just jag..att inte planera. Jag måste ändå säga att mina hjärna inte kläckt fram några briljanta idéer för dagen..den har mest varit på Onhold..jag har matat min kropp och vilat mina synapser.

Jag ska nog ta mig en promenad, frisk luft. Men tänk om jag halkar i blötan? Och ligger där sprattlandes utan någon som kan rädda mig i skinande rustning..och tänk om det kommer en lastbil som sedan tror att ja är någon levande form av en vägbula..ja kanske slår upp mitt gulbleka gips som flagga, fast han kanske inte ser det och bara tror att det är en disformerad kvist.?!!!han kanske är terrorist och ska använda mig som självmordsbombare  och som demonstrant för att han kräver högre lön för att mätta sina 34 ungar??!

Okey thats it, jag håller mig inne.
nudelmagen skriker..gooobyess!

/mmmmmuriel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!